Friday, September 17, 2010

Adore To Nora Danish

Hye semua . Sehat ? Alhamdulillah , saya pun sehat juga . Hari ni saya rasa saya nak write a blog about artis yang paling saya minati . Artis ni da lama sangat saya minat dan the only actress yang bertakhta dihati saya . Maksud saya artis malaysia lah .



Saya meminati dia , "which mean" mengenali dia sejak saya menjadi peminat tegar Sitcom Puteri di Tv3 . Waktu tu saya baru berusia 15tahun . And setiap hari rabu pukul 9.00 malam , saya akan conquare Tv tu sebab nak menghadap cerita ni . hehehe .


Hmm Rasa nye awak semua boleh agak kan siapa artis yang saya maksud kan tu ? hehe . Tadaaaa ~ Tentu la Nora Danish . Tengok background blog ni pun dah tau kan? hihihi ... Rasa nye kawan-kawan saya yang baca blog ni , mesti akan kenal siapa saya sebab memang dari dulu lagi saya suka selitkan semua benda dengan picture ND ni . Tak kisah la kat handphone ke , laptop ke . . Pasti ada gambar ND ni .





Mesti awak semua tertanya-tanya kan kenapa saya suka sangat kat ND ni ? Bukan sekadar suka je tapi sangat geram dengan dia . Sebab-sebab saya suka sangat kat dia ni , tentu la sebab kecantikan yang dia miliki . Almaklum la , she's malaysian mixed with myanmar . No wonder dia nampak cantik , putih mulus dan gebu . Di tambah lagi dengan saiz dia yang kecil tu , MasyaAllah ~ she's really adorable . Sukar untuk saya luahkan dengan kata-kata . Beruntung sungguh ND ni yer .







Saya selalu dapatkan info terbaru tentang dia di Twitter / Facebook . Dari situ saya tahu serba sedikit tentang dia . Gambar-gambar terbaru dia . Kebanyakkan saya copy dan simpan dalam lappy saya . Nampak pelik kan ? hahaha ...

Kalau awak semua tanya saya siapa artis yang saya minat selain dia , saya rasa susah untuk saya jawab . Mana tak nye , dah hari-hari menghadap ND je . Mana nak ingat yang lain . Betul tak ? hehe

Lagipun dia terlalu cantik untuk saya rasa bosan dari melihat gambar-gambar dia . Dan saya pun suka tengok style dia , dari segi pemakaian dia , fashion rambut dia , kasut , handbang , hanphone , jam tangan , sunglasses .................. erkkk over tak ? Hahaha ... sebenarnya bukan saya nak jadi artis pun , tapi disebabkan fanatic sangat . saya jadi terfollow plak . Tapi bukan 100%  follow dia . Saya masih waras ye ...






Jangan tak tau pulak ye , saya pernah berjumpa @ terserempak dengan ND ni . Omaigod !!! Masa tu saya rasa excited sangat . Nak pengsan ! hahaha Saya pun tak lepaskan peluang untuk bergambar dengan dia . Tapi gambar tu hilang lepas kejadian ragut yang menimpa kat saya . So sad :(
Agak nye bila saya boleh berjumpa dengan dia lagi ? Tapi ape pun , saya harap saya dapat jumpa dengan dia lagi . Doakan eh ? hehee~




No comments:

Post a Comment